FPTS: Cu siguranţă, mulţi dintre fanii care au venit în Bucureşti pentru meci se vor reîntoarce aici ca turişti cu alte ocazii
Microbiştii străini au petrecut până în zori pe străzi şi prin locurile amenajate, fraternizând cu românii şi degustând bunătăţile locale
Spaniolii au cheltuit aproximativ 10 milioane euro
Finala Europa League, care a avut loc miercuri la Bucureşti, a fost cea mai bună reclamă care s-a făcut vreodată ţării noastre, ţinând cont de zecile de mii de turişti aflaţi în România şi milioanele de microbişti care au urmărit meciul la televizor în întreaga lume. "România a dovedit cu această ocazie că poate fi o destinaţie turistică de excepţie şi că merită atenţia Europei şi a lumii. Articolele din presa străină au dezvăluit farmecul misterios şi aparte al Bucureştiului şi au observat cât de bine s-au simţit turiştii în Capitală. Toate aceste remarci favorabile din presa străină şi felul în care spaniolii s-au manifestat cu exuberanţă pe străzi reprezintă un capital de imagine nepreţuit pentru România", a declarat ieri într-un comunicat Dan Matei Agathon, preşedintele Federaţiei Patronatelor din Turism şi Servicii (FPTS) şi vicepreşedinte al Alianţei Confederaţiilor Patronale din România (ACPR).
"România a câştigat finala europeană a turismului, marcând decisiv în acest fel în faţa celor 40.000 de turişti prezenţi la Bucureşti, dar şi în faţa milioanelor care au urmărit evenimentul la televizor. Faptul că spaniolii şi ceilalţi turişti s-au simţit extraordinar la Bucureşti, că au petrecut până în zori pe străzi şi prin locurile amenajate, fraternizând cu românii şi degustând bunătăţile locale a fost cea mai bună reclamă turistică pe care a avut-o România până în prezent. Cu siguranţă, mulţi dintre fanii care au venit în Bucureşti pentru meci se vor reîntoarce aici ca turişti cu alte ocazii, pentru că România le-a oferit u