Cum folosesti mobile advertising-ul in campaniile de comunicare, iata o strategie care iti poate impune brandul, intr-o tara cu peste 20 milioane de telefoane mobile active si 2,5 milioane de utilizatori de smartphone-uri.
"Toate speech-urile vorbitorilor industriei mobile de la Mobile World Congress 2012 converg catre aceeasi idee: viitorul sta in interconectivitate si mobilitate", a spus directorul general Syscom Digital, Maia Novolan.
"In doar 25 de ani de exploatare comerciala, tehnologia mobila a evoluat incredibil de la un simplu telefon care permitea strict transmisie de voce, la device-uri care inlocuiesc video sau dvd playerul, inlocuiesc videoproiectorul, sunt sumersibile, inlocuiesc hartile si ghidurile", a adaugat Novolan.
Ce este mobile margetinkg-ul? "Mobile marketing inseamna utilizarea functiilor si caracteristicilor specifice telefonului mobil pentru a te conecta cu audienta la locul si timpul potrivit", asa cum il defineste directorul general Voxline, Bogdan Apostol.
Specialistii in marketing sustin ca piata noastra, privita din ansamblu, la un nivel macro, este favorabila pentru dezvoltarea domeniului.
"Nu avem bariere legislative care sa impiedice aceasta adoptare. Practic oricine, de la buticar pana la multinationala, poate adopta componente de mobile marketing in strategiile de marketing", a afirmat Maia Novolan.
"Privind lucrurile din interior constatam ca avem costuri relativ reduse. Cu 200 de euro este posibil sa te agati de o campanie de mobile marketing forte mica. Este un mediu care iti permite sa iti adaptezi campania la buget", a mai spus aceasta.
Printre avantajele unei campanii de mobile marketing, directorul Syscom Digital a mai amintit feedback-ul in timp real, apoi interactiunea bidirectionala este un alt un element foarte important in campaniile de m