O investitie de peste 200.000 euro, peste 16.000 litri de bere vanduti si 50.000 de participanti reprezinta, pe scurt, prima etapa a Bier Zone Fest care s-a desfasurat timp de unsprezece zile (27 aprilie – 9 mai) in Parcul Tineretului din Bucuresti.
Organizat de Fun Time Production, GD Total Service si compania importatoare de bere bavareza Sugar Free Dieta, Bier Zone Fest a avut ca scop promovarea specialitatilor de bere bavareza prin interactiunea directa cu consumatorul.
”Interesant de subliniat este faptul ca, pentru acest festival, s-a decis achizitionarea echipamentelor dedicate (dozatoare, frigidere, rulote alimentare utilate complet pentru gatit), inclusiv a blonului cu aer cald, ceea ce a dus la o investitie de peste 200.000 de euro”, declara Cristian Furdi, key account manager Sugar Free Dieta.
Astfel, amatorii de distractie au petrecut intr-un cort urias, cu o suprafata totala de 1.200 metri patrati, cu capacitate de peste 1.200 de locuri la mese.
Pregatirea primei editii a Bier Zone Fest a durat aproape sase luni.
”Lucrul la acest festival a inceput inca din luna decembrie a anului trecut, pe mai multe paliere: marketing, logistica, vanzari. Un exemplu ar fi transporturile externe si interne de produse pentru ca noi importam toate produsele din Germania. Am organizat depozite adicente in tara pentru locatiile din vestul si nord-estul tarii. Desfasurarea de resurse umane este impresionanta, acoperind foarte multe domenii de activitate: contabilitate, marketing, vanzari, tehnicieni, artisti,” a explicat Cristian Furdi.
Bier Zone Fest va continua cu o caravana care va strabate alte 20 de orase mari ale Romaniei, primele doua fiind Targu – Mures (18 -20 mai ) si Timisoara ( 25-27 mai).
Sugar Free Dieta este o companie romaneasca importatoare si distributoare de bere bavareza, infiintata in 2004. In iulie 2011