În primul trimestru al acestui an, UPC România a înregistrat creşteri pe majoritatea segmentelor de business în care activează, respectiv televiziune digitală şi prin satelit, Internet şi telefonie fixă.
UPC România a încheiat 5.700 de noi abonamente faţă de trimestrul anterior, ajungând la un total de 1.637.400 abonamente, la 31 martie 2012, potrivit rezultatelor financiare transmise de companie.
Ĩn primul trimestru al anului, televiziunea digitală prin cablu a înregistrat o creştere de 20.200 de abonamente sau 6%,comparativ cu trimestrul anterior, însumând în acest moment 376.000 abonaţi. Televiziunea prin satelit (DTH) a crescut cu 1.000 noi abonaţi în primul trimestru din 2012, ajungând la aproape 284.000 clienţi. La nivelul serviciului de televiziune analogică, în schimb, s-a înregistrat o scădere a bazei de clienţi faţă de trimestrul anterior.
UPC România a încheiat acest trimestru cu un numãr total de 1.146.100 clienţi (televiziune digitalã, analogicã şi prin satelit - DTH).
Serviciile de Internet au înregistrat o creştere de 3,3% sau 9.200 abonaţi faţă de ultimul trimestru al anului 2011, ajungând la un total de 296.800 abonaţi. Creşteri s-au observat şi pe segmentul de telefonie fixă, unde s-a înregistrat un plus de 6,2% la nivelul numărului de clienţi, în raport cu trimestrul anterior.