Scandalurile legate de inchiderea OTV de catre Consiliul National al Audiovizualului (CNA) au adus postului de televiziune condus de Dan Diaconescu o crestere a veniturilor din publicitate, dupa cum afirma reprezentantii agentiei care intermediaza contractele.
Dragos Vasilescu, director general al Mister Advertising, agentie care intermediaza publicitatea difuzata la OTV, a declarat pentru DailyBusiness.ro ca in prezent "vindem mai bine ca inainte", refuzand insa sa dea o cifra in acest sens.
Cine este si cati bani face agentia care intermediaza publicitatea pentru postul lui Diaconescu, respectiv Mister Advertising?
Potrivit informatiilor publicate pe site-ul companiei, Mister Advertising "construieste imagine si ofera solutii pentru vanzare" pentru publicitatea TV, presa scrisa, indoor, dar realizeaza si spoturi TV, promo-uri, filme de prezentare sau machete.
Cine sunt clientii Mister Advertising
La capitolul clienti insa, Mister Advertising afiseaza bannerele unor firme precum IBM System Storage, Travelocity, Vasilas sau Indus Health.
Tot pe site-ul Mister Advertising, apar mai multe recomandari, venite din partea unor clienti precum Niro Investment Group sau Mari Vila Constructii.
"Avem o colaborare fructuoasa si de lunga durata. Atat spoturile cat si publireportajele realizate de Mister.tv au fost executate si difuzate prompt si la o calitate exceptionala", se arata in recomandarea Mari Vila Constructii.
Compania este una dintre firmele care au contracte cu statul, fiind condusa de Marin Mandrila.
Recent, Mandrila se plangea insa ca "spaga pentru obtinerea unui contract cu statul a ajuns sa fie de 40% din valoare!"
"Am realizat spotul cu Mister Tv si l-am difuzat la Dan Diaconescu Direct, a fost un succes real", sustin cei de la Vasilas Constructii M