Retailerul canadian de încălţăminte Aldo intenţionează să deschidă un magazin la Braşov în următorii ani, a anunţat Filip Schwartz, acţionarul companiei Otter Distribution, cel care a preluat franciza la finele anului trecut. Grupul Otter Distribution mai deţine magazinele Otter, Clarks, Geox şi Promenade.
Schwartz, 41 de ani, are cetăţenie română şi s-a născut la Bucureşti, iar în businessul cu încălţăminte pe piaţa locală se află de aproape două decenii. Aldo devine astfel a treia franciză din portofoliul lui Filip Schwatz, după brandurile Geox şi Clarks.
„Am preluat această franciză în ultimele zile ale anului trecut pentru că doream o extindere a portofoliului. Comparativ cu celelalte branduri pe care le mai avem, care sunt casual şi sport, acesta se adresează unui alt tip de client, mai fashion”, spune Otilia Ciobanu, brand manager Aldo. În medie, o pereche de pantofi în magazinele Aldo costă 300 de lei. Pe acest segment al pieţei de pantofi Aldo intră în competiţie directă cu brandurile Nine West şi Musette, potrivit Otiliei Ciobanu.
Aldo deţine în prezent patru magazine în România, unde sunt aduse circa 60.000 de produse per sezon (în fiecare an există două sezoane - toamnă-iarnă şi primăvară-vară), dintre care 80% încălţăminte şi 20% accesorii - genţi, bijuterii şi produse de întreţinere.
În ceea ce priveşte structura vânzărilor, aceasta se păstrează ca în cazul livrărilor. Din total 60% vin din vânzări de pantofi de damă, 20% din cele de bărbaţi şi 20% din accesorii. Retailerul canadian de încălţăminte Aldo intenţionează să deschidă un magazin la Braşov în următorii ani, a anunţat Filip Schwartz, acţionarul companiei Otter Distribution, cel care a preluat franciza la finele anului trecut. Grupul Otter Distribution mai deţine magazinele Otter, Clarks, Geox şi Promenade.
Schwartz, 41 de ani, are cetăţenie română şi s-a născut la B