Faţă de rezultatul înregistrat în primele luni ale anului trecut, cel de anul acesta este cu 6,4% mai mic
Baza de clienţi, însă, a crescut faţă de intervalele precedente
Veniturile UPC România au scăzut cu 6,4% în primul trimestru, de la 35,7 milioane de dolari anul trecut la 33,4 milioane de dolari, în timp ce numărul de abonamente a crescut atât faţă de martie anul trecut cât şi faţă de decembrie, potrivit datelor prezentate de grupul Liberty Global. Anul trecut, veniturile UPC România au coborât cu 2,7%, la 143,5 milioane de dolari.
UPC România a ajuns în martie la 1,637 milioane de clienţi, în urcare de la 1,608 milioane în decembrie şi 1,540 milioane în martie anul trecut, potrivit raportului financiar al Liberty Global, citat de Mediafax.
Avansul numărului de abonaţi a fost susţinut de evoluţia serviciilor de cablu digital, intenet şi telefonie, care au adăugat clienţi, în timp ce pe partea de cablu analog numărul abonaţilor a scăzut.
Astfel, pe cablu analog UPC a avut în România un declin de 27.700 de clienţi faţă de decembrie, la 480.500. În martie anul trecut, compania avea aproape 600.000 de clienţi pe cablu analog.
Cablul digital şi televiziunea prin satelit continuă să atragă abonaţi
Numărul de abonaţi pe cablu digital a continuat să crească şi a ajuns la 376.000 în martie, în urcare cu 24.300 comparativ cu decembrie. În martie anul trecut, UPC avea 304.500 de clienţi pe acest segment.
Pe partea de televiziune prin satelit (DTH), UPC a adăugat 1.000 de clienţi în primele trei luni ale anului, ajungând la 283.800 în martie. În aceeaşi lună a anului trecut, UPC România avea 235.500 de clienţi pentru televiziune prin satelit.
UPC a câştigat clienţi în România atât pentru serviciile de internet, cât şi pentru cele de telefonie. Faţă de decembrie, numărul abonaţilor de internet a urcat cu 15