Candidaţii fotoliul de primar au început în forţă campania, luptându-se în afişe şi sloganuri electorale care de care mai inventive, deşi unii dintre cei intraţi în cursă au preferat şi modelul "clasic".
Una dintre cele mai inventive echipe este cea a Uniunii pentru Timiş, formată din PNŢCD şi UDGR, care l-a propus drept candidat la funcţia de primar pe Adrian Orza. Afişele şi sloganurile acestuia se adresează mai degrabă tinerilor, ţinând cont că posterele conţin şi un QR Code care poate fi citit doar cu un smartphone. Afişele viceprimarului se bazează şi pe jocuri de cuvinte, unele cu numele acestuia, cum ar fi "contiNOUtate", "motOrza" sau "viitOrza", alături de sloganul campaniei, "Administraţie. Nu politică!".
Unul dintre favoriţii apropiatelor alegeri, Nicolae Robu, candidatul Uniunii Social Liberale (PSD şi PNL), a optat pentru o variantă clasică a afişelor, cu imaginea candidatului alături de slogan în varianta cea mai simplă, dar şi cu promisiunile către electorat în varianta mai elaborată. Sloganul candidatului USL este "Schimbarea în bine depinde de tine".
Click pe poze pentru GALERIE FOTO!
Campania PDL şi, implicit, a lui Gheorghe Nodiţi, se învârte în jurul sloganului "Timişoara pe primul loc!", oarecum asemănător cu cel al candidatului independent Ioan Gârboni. "Timişoara înainte de toate!" scrie pe afişele directorului Filarmonicii "Banatul", care îi îndeamnă pe alegători să semneze Manifestul pentru Timişoara.
Fostul prefect Ion Răducanu, candidat la Primărie din partea UNPR, spune "Gata! Aveţi curaj! Votaţi schimbarea!" pe afişe, în timp ce candidatul PRM, Grigore Trif încearcă să atragă electoratul cu o rimă: "Dacă vreţi un alt destin, votaţi vulturul creştin!".
adevarul.ro îţi va prezenta în campania electorală cele mai interesante informaţii din Timişoara despre campanie, alegeri şi candidaţi. Pe ade