Michelin a testat noua anvelopa Primacy 3 intr-o calatorie de circa 400 de km, Bucuresti-Arbanasi, folosind autoturisme marca VW si Audi, apartinand Porsche Romania, unul dintre cei mai mari clienti.
Michelin Primacy 3 dispune de un nou profil al benzii de rulare, cu lamele auto-blocante. Aceste lamele se inchid una in cealalta, astfel incat blocurile de profil devin mai rigide si mai rezistente, iar contactul dintre anvelopa si sol este si el optimizat.
Noile lamele sunt create cu o tehnologie care a permis reducerea grosimii acestora pana la 0,2 mm. Aceasta inseamna ca lamelele sunt de doua sau de trei ori mai subtiri decat lamelele anvelopelor de iarna.
Noul compus de cauciuc folosit la anvelopa Michelin Primacy 3 creste aderenta in toate conditiile de utilizare, fara a sacrifica celelalte performante ale anvelopei, cum ar fi economia de carburant si longevitatea.
Noua anvelopa permite excelenta la franarea pe suprafete uscate sau umede si la virarea pe carosabil umed. Michelin Primacy 3 ofera o economie de 70 de litri pe toata durata de viata a anvelopei (durata medie este de 45.000 de km).
Pentru a simti ce aderenta au autoturismele cu noua anvelopa Primacy 3 am condus doua modele diferite ca putere si tractiune, Audi A6 quattro cu motorul de 3 litri 245 CP si transmisie automata, VW Golf 6 cu motorul pe benzina de 1,2 litri 105 CP si transmisie manuala.
Ambele masini s-au comportat bine atat la franare, accelerari puternice, stabilitate in curbe, pe un carosabil uscat, din pacate nu am putut sa vedem cum se comporta anvelopele pe suprafete umede, unul din punctele lor forte.
Michelin spune ca pe un carosabil uscat distanta de franare Primacy 3 la 100 km/h este in medie cu 2,2 metri mai mica decat in cazul altor pneuri.
Conform unor studii, 70% din accidentele rutiere au loc pe carosabil uscat, iar 60% din acc