Finala Europa League şi finala „Românii au talent“ au marcat una dintre cele mai bune săptămâni ale Pro TV. Postul a înregistrat recorduri de audienţă şi milioane de telespectatori.
Pro TV a reuşit să strângă cifre impresionante de audienţă săptămâna trecută, fiind lider pe toate categoriile de public. Succesul i-a fost sporit de programele difuzate în serile de miercuri şi vineri - Finala Europa League, respectiv finala „Românii au talent".
Finala Europa League, difuzată miercuri seara, a fost cel mai urmărit dintre programele din săptămâna de aur a Pro TV, cu un rating mediu de 24,8 puncte şi o cotă de piaţă de 51,5%, în rândul publicului comercial din mediul urban, cel mai important pentru plasatorii de reclame, şi pentru care se luptă toate posturile TV.
Partida dintre Atletico Madrid şi Athletic Club Bilbao a devenit cel mai urmarit meci al unor echipe de club străine de la introducerea măsurătorii cu people metere (instrumente de măsurare a audienţei).
„Românii au talent", emisiune difuzată în serile de vineri la Pro TV, este cel mai de succes produs al postului şi a reuşit, de-a lungul timpului, să bată mai multe recorduri de audienţă, devenind cel mai urmărit program de divertisment.
Seara finalei a adus un rating mediu de 18,6 puncte şi o cotă de piaţă de 50,8%, în rândul publicului comercial. La nivelul publicului urban general, Pro TV a strâns o medie de aproape 2 milioane de telespectatori.
Emisiunea culinară „MasterChef", difuzată în fiecare seară de marţi, a fost, de asemenea, lider de audienţă pe toate categoriile de public, cu 12,8 puncte de rating şi 30,5% cotă de piaţă la nivelul publicului comercial.
La nivel all urban, bucătarii de la Pro TV au reuşit să strângă în faţa televizoarelor aproape 1,1 milioane de români. Totodată, emisiunea de reportaje „România, te iubes