Jocurile pe reţelele sociale se confruntă cu o încetinire a creşterii, în special în rândul fanilor cei mai fideli
Cauzele scăderii includ uşoara plictisire şi gradul mic de noutate al jocurilor
Totuşi, jocurile sociale pe telefoanele mobile au devenit mai populare
Jocurile pe reţelele sociale se confruntă cu o încetinire a creşterii, în special în rândul fanilor cei mai fideli. Astfel, dintre fetele cu vârste între 12 şi 17 ani care sunt active pe reţelele sociale, aproximativ 43% se mai joacă pe reţele sociale în fiecare săptămână, în scădere faţă de procentul de 54% înregistrat anul trecut, arată un studiu al firmei de cercetare Frank N. Magid Associates, citat de USA Today.
În acelaşi timp şi femeile cu vârste între 25 şi 44 de ani care stau pe reţelele sociale se joacă mai puţin. Procentul acestora a scăzut de la 40% anul trecut, la 36% la ora actuală.
Cauzele scăderii includ "uşoara plictisire şi gradul mic de noutate al jocurilor", a declarat Mike Vorhaus, directorul diviziei Magid Advisors.
El a mai explicat că respondenţii au spus că "îi revoltă jocurile în care poţi să avansezi mai mult dacă plăteşti".
Şi banii cheltuiţi sunt mai puţini
De asemenea, un alt trend în declin este cel al banilor pe care oamenii îi alocă pentru jocurile pe reţelele sociale. În medie, jucătorii au cheltuit 51 de dolari anul acesta, comparativ cu 78 de dolari în 2011.
"Jocurile pe reţelele sociale continuă să crească per total, dar rata de creştere încetineşte considerabil", a afirmat Mike Vorhaus.
Aproximativ doi din cinci utilizatori ai reţelelor sociale, adică circa 38%, se joacă, în creştere faţă de 36% anul trecut. "Creşterea s-a înregistrat în rândul bărbaţilor şi femeilor care au peste 45 de ani", a mai explicat directorul diviziei Magid Advisors.
Colin Sebastian, director în cadrul Robert