Fostul realizator de televiziune Şerban Huidu a fost trimis luni în judecată pentru ucidere din culpă, în cazul accidentului rutier pe care l-a provocat pe 16 octombrie 2011, în zona Timişul de Sus, când maşina sa Mercedes Benz ML 350 a intrat pe contrasens şi a lovit frontal o Dacia Logan, ai cărei trei pasageri, Magda Drăghici, Ion Garbis şi Ştefan Lungu Balogh, au murit.
Rechizitoriul procurorilor de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Braşov, obţinut de gândul, arată că declaraţiile martorilor din maşina lui Şerban Huidu (soţia sa şi bona copiilor), precum şi ale celor din maşina din faţă, în care se aflau cumnaţii săi împreună cu copilul lor, susţin ipoteza că Huidu ar fi rulat cu viteză regulamentară şi că maşina ar fi derapat.
CITEŞTE AICI, în variantă integrală, RECHIZITORIUL procurorilor în cazul Şerban Huidu
Totuşi, expertizele făcute la faţa locului, cu maşini similare, dotate cu anvelope similare şi în condiţii meteo asemănătoare cu cele din ziua accidentului au arătat că această ipoteză nu este verosimilă. Astfel, procurorii exclud deraparea, în ciuda condiţiilor meteo nefavorabile (ningea şi carosabilul era umed) şi a vitezei mari cu care conducea Huidu.
Şerban Huidu le-a declarat procurorilor că nu îşi aminteşte cu ce viteză conducea, în momentul în care a intrat pe contrasens.
Experţii criminalişti au stabilit că maşina condusă de Şerban Huidu circula cu aproximativ 87 km/h, iar Dacia Logan mergea cu aproximativ 40 km/h, pe sensul opus. În zona respectivă, limita de viteză era de 50 km/h, fiind semnalizată drept o zonă în care sunt curbe periculoase, cu depăşirea interzisă şi cu o trecere de pietoni anunţată în prealabil.
"S-a stabilit că limita de derapare pentru curba la dreapta pentru sensul de deplasare oraş Predeal - municipiul Braşov, din care a ieşit autoturismul marca Mercedes - Benz ML 350, în condiţ