THE PRACTICE a devenit agenția de PR pentru trei branduri din portofoliul Ursus Breweries - Peroni Nastro Azzuro, Redd’s și Grolsch. Selecţia s-a făcut în urma unei licitaţii desfăşurate în perioada februarie-aprilie 2012, la care au participat și alte două agenții mari de relații publice. Parteneriatul este semnat pentru o perioadă inițială de un an.
Pentru cele trei branduri Ursus Breweries, THE PRACTICE va oferi o arie extinsă de servicii specifice, de la strategie de PR și consultanță privind comunicarea cu mass-media, social media și liderii de opinie, până la evenimente speciale sau activări creative.
„Ursus Breweries, parte a grupului SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Avem branduri puternice, cu personalități foarte bine definite, iar comunicarea de PR trebuie să se potrivească perfect cu caracterul și specificul fiecărui brand în parte. Am căutat o agenție de relații publice care să înțeleagă aceste nuanțe, o agenție creativă pe care să putem conta și care să poată face față provocărilor domeniului extrem de competitiv în care noi activăm” a declarat Gabriela Crețu, Global Brands Director Ursus Breweries.
„Să comunici în același timp pentru cea mai exclusivistă bere italiană, pentru prima bere dedicată femeilor din România și pentru berea sponsor al experimentaliștilor este o provocare foarte frumoasă și în același timp o oportunitate pentru agenția noastră să-și dovedească încă o dată creativitatea. Abia așteptăm să implementăm campaniile propuse!”, a declarat Gabriela Lungu, Managing Partner THE PRACTICE.
THE PRACTICE este cea mai premiată agenție românească de PR. Compania este o prezență constantă pe podiumurile competițiilor de profil locale și internaționale, fiind prima agenție de PR din România premiată la Cannes Lions și Global Sabre Awards sau care a câștigat Marele Premiu al u