Antreprenorii din România sunt de părere că businessuri precum deschiderea unei şaormerii, a unui petshop online sau a unei ceainării ar înregistra profit, în această perioadă.
Câţi nu şi-au dorit până acum să devină propriul şef, cu o investiţie nici prea mare, nici prea mică? Însă, din cauza contextului economic actual şi a riscurilor care vin „la pachet“ odată cu începerea unei afaceri, mulţi dau înapoi. Afaceriştii din România îi sfătuiesc pe locuitorii Capitalei cum să pună pe picioare o afacere cu o investiţie iniţială minimă.
Marius Ghenea, proprietarul grupului de magazine FIT Distribution, care încadrează brandurile PC Garage, Garage Mall, PC Fun, Electro Fun, mizează pe un start-up în sectorul online, în domeniul serviciilor. „Aş investi într-un business de servicii, de la cele profesionale, până la un magazin online.
Acest lucru este decis şi în funcţie de experienţa şi de interesul antreprenorului“, a explicat Ghenea. Omul de afaceri este de părerea că investiţia într-un petshop online, într-un site de reduceri sau într-un magazin de vânzare pe internet a accesoriilor de modă ar fi una profitabilă.
Ceai şi şaorma
Ioan Radu Tudorache, care împreună cu fratele său controlează distribuitorul de medicamente Montero şi reţeaua de farmacii Remedio, spune că o afacere care ar avea lipici la bucureşteni ar fi o ceainărie boemă. „Aş deschide o ceainărie, un model aparte de business, cu cărţi pentru cei care vor să cirească şi cu un ambient specific. Locul unde aş deschide ceainăria ar trebui să fie unul boem, însă nu Centrul Istoric. Mai degrabă într-o zonă adiacentă Parcului Cişmigiu“, a spus antreprenorul. Tudorache crede că o astfel de investiţie ar fi una profitabilă, întrucât „este încă loc pe piaţă“.
Alte afaceri care ar înregistra profit în Capitală sunt şi şaormeriile, covrigăriile sau pizzeriile. Gabr