Candidatul PP-DD la funcţia de primar al Zărneştiului, Ovidiu Ştefan Lupu, s-a interesat şi a convins un investitor italian care mai are o fabrică în domeniu la Arad să vină şi la Zărneşti pentru a înfiinţa o fabrică
de asamblat biciclete
Faptul că fabrica de la Zărneşti a creat adevărate branduri pe piaţa de biciclete din România nu a contat atunci când s-a hotărât desfiinţarea sa. Indiferent dacă scormonim în beciurile românilor sau numai printre amintirile lor este imposibil să nu dăm de Pegas, bicicleta românească. Mult râvnitul obiect ajungea la copii numai după ce era cumpărat pe sub mână. Dar nu numai Pegas a fost brandul specific românesc, ci şi Tohan, Carpaţi şi Pionier. În anul 1990, fabrica avea 12.000 de angajaţi şi producea peste 70.000 de biciclete anual, însă, acum, a mai rămas doar nostalgia acelor vremuri.
La ora actuală, platforma industrială este pustie şi Parcul Industrial, creat din 2002, încă îşi mai aşteaptă investitorii. Asta şi pentru că edilii post-decembrişti nu au avut abilitatea necesară să intervină pe lângă autorităţile statului la nivel central, Uzina Mecanică Tohan fiind în subordinea Romarm.
Candidatul Partidului Poporului - Dan Diaconescu la funcţia de primar al Zărneştiului, Ovidiu Ştefan Lupu (foto), s-a interesat şi a convins un investitor italian care mai are o fabrică în domeniu la Arad să vină şi la Zărneşti pentru a înfiinţa o fabrică de asamblat biciclete. „Aici, în Parcul Industrial există infrastructura, iar forţa de muncă este calificată. S-ar crea astfel cel puţin 700 de locuri de muncă foarte necesare zărneştenilor. Deşi se ştie că nu primarul creează locuri de muncă, acesta pune la dispoziţia eventualilor investitori cadrul necesar unei bune funcţionări şi infrastructura”, a explicat Ovidiu Lupu. Candidatul PP-DD la funcţia de primar al Zărneştiului, Ovidiu Ştefan Lupu, s-a interesat şi