Companiile de asigurare şi cele de brokeraj sunt tot mai interesate de vânzarea online a poliţelor de asigurare. Chiar dacă piaţa românească este abia la început, numai 2% din vânzări se fac online, spre deosebire de Ungaria unde procentajul ajunge la jumătate, domeniul este unul de mare interes şi de mare viitor.
Poliţele care se vând cel mai bine online sunt cele auto, cele de locuinţă şi asigurările de călătorie. Reprezentanţii industriei de asigurări afirmă că în acest stadiu al dezvoltării pieţei este nevoie de reglementări şi că în curând Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) va trebui să aibă în vedere emiterea unor norme de reglementare privind vânzările online de asigurări.
Invitaţi: Cristian Bălănică, director de marketing şi vânzări, Netrisk Broker, Cristian Bălănică, director general, Piraeus Insurance Broker, Mihai Crăcea, editor, publicaţiile PRIMM.
Emisiunea Ora de risc din 15 mai 2012
Companiile de asigurare şi cele de brokeraj sunt tot mai interesate de vânzarea online a poliţelor de asigurare. Chiar dacă piaţa românească este abia la început, numai 2% din vânzări se fac online, spre deosebire de Ungaria unde procentajul ajunge la jumătate, domeniul este unul de mare interes şi de mare viitor.
Poliţele care se vând cel mai bine online sunt cele auto, cele de locuinţă şi asigurările de călătorie. Reprezentanţii industriei de asigurări afirmă că în acest stadiu al dezvoltării pieţei este nevoie de reglementări şi că în curând Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) va trebui să aibă în vedere emiterea unor norme de reglementare privind vânzările online de asigurări.
Invitaţi: Cristian Bălănică, director de marketing şi vânzări, Netrisk Broker, Cristian Bălănică, director general, Piraeus Insurance Broker, Mihai Crăcea, editor, publicaţiile PRIMM.
Emisiunea Ora de risc din 15 mai 2012