“Buna ziua numele meu este Alex. Sir, ati fi intersat sa schimbati felul in care functioneaza businessul global de primire de raspunsuri din partea consumatorilor? Sunt fondatorul livefeedback.org, prima aplicatie de feedback in timp real la nivel mondial si cred cu putere ca putem construi impreuna Virgin Feedback.com, aplicatie care ar putea un mare impact pe piata. Domeniu pe care deja l-am cumparat”.
Astfel i-a prezentat Alexandru Isbasoiu (28 de ani) ideea sa de afaceri lui Richard Branson, fondatorul Virgin, grup cu operatiuni in domeniul aerian, turistic, telecomunicatii, media, sanatate sau energie.
Iar Sir Branson i-a raspuns: “Yeah, let’s do”.
Practic, Livefeedback.org este un site care permite oricui sa isi trimita opinia catre o companie, ONG, agentie publica sau persoana publica fara sa cunoasca datele de contact ale acesteia. Tot ce trebuie sa mentioneze este numele brandului (sau al institutiei cu care vrea sa comunice), tara si
orasul si apoi sa transmita mesajul.
“Scopul este sa incurajeze clientii sa isi exprime opinia cat mai usor si in timp real, adica exact atunci cand doresc sa faca acest lucru, nu cand au timp sa caute un formular sau un mail de feedback al firmei. Mesajul este analizat cantitativ, calitativ si in functie de zona geografica din care a fost trimis, iar toate mesajele sunt confidentiale, la ele avand acces doar companiile sau ONG-urile carora acestea au fost trimise”, a explicat pentru Wall-Street.ro, Alexandru Isbasoiu.
Dar si retelele de socializare foarte populare precum Facebook sau Twitter, care au milioane de utilizatori in toata lumea, permit organizatiilor sa aiba acces instant la opiniile oamenilor.
“Diferenta este ca de multe ori companiie nu folosesc acest servicii, ba chiar le restrictioneaza. Nu reactioneaza la ce spun clientii. Intentia noastra este sa pozitionam ac