Calitatea lucrărilor de asfaltare din oraş lasă de dorit, numeroşi braşoveni reclamând faptul că pe unele străzi proaspăt reparate muncitorii revin la scurt timp, ca să… peticească ce au făcut. Un exemplu este pe strada Plugarilor, unde reabilitarea s-a încheiat abia în toamna anului trecut, iar carosabilul a început deja să se mănânce pe alocuri sau chiar să se surpe.
Strada, care face legătura între Cimitirul Municipal şi Biserica din Stupini, a devenit de „interes”, după ce edilii au construit o pistă pentru biciclişti, care nu a mai fost marcată nici până în ziua de astăzi. De fapt, pista a fost amenajată pe trotuar, prin construirea… unui nou trotuar, chiar lângă cel amenajat iniţial. Investiţia a stârnit nemulţumirea localnicilor din Stupini, care preferau asfaltarea altor străzi mai importante din cartier, care sunt doar pietruite, decât amenajarea respectivului spaţiu pietonal. Strada este destul de puţin circulată atât de pietoni, cât şi de maşini. Totuşi, bicicliştii care aleg să testeze pista care traversează câmpul vor avea parte de o surpriză în zona staţiei de epurare: o groapă destul de adâncă, care s-a format din cauza surpării terasamentului. Totuşi, cineva a „semnalizat” pericolul cu câteva crengi.
Schimbare de plan în privinţa traficului greu
Vara trecută, edilii au declarat public că au iniţiat lucrările de reabilitare a străzii Plugarilor pentru a descongestiona traficul de pe DN 13, spre Târgu-Mureş, pe Plugarilor urmând a circula autovehiculele de mare tonaj. Acum, însă, au fost montate indicatoare care interzic accesul autovehiculelor mai mari de 3,5 tone.
Sorin Toarcea, purtătorul de cuvânt al Primăriei, ne-a declarat că gropile vor fi reparate pe banii constructorului, iar în perioada următoare se vor executa şi lucrările de semnalizare.
Calitatea lucrărilor de asfaltare din oraş lasă de dorit, numeroşi braşove