General Motors a anuntat joi ca va inceta sa isi mai faca publicitate pe Facebook deoarece considera ca spoturile publicitare distribuite pe reteaua de socializare au un impact redus asupra consumatorilor.
Decizia GM, al treilea advertiser din SUA, marcheaza primul esec vizibil al strategiei Facebook si subliniaza temerile privind eficacitatea reclamelor afisate pe reteaua de socializare in comparatie cu mediile obisnuite.
“Acest lucru scoate la iveala contradictiile asupra riscurilor de investitie in modelul de afacere adus de Facebook”, declara un analist media de la Pivotal Research Group, citat de Reuters.
Toate aceste comentarii nu par sa atenueze cererea investitorilor pentru actiuni Facebook. Compania a anuntat marti cresterea pretului de referinta in cadrul ofertei, iar ulterior surse apropiate situatiei au declarat pentru Reuters ca volumul actiunilor scoase pe piata va fi majorat cu 25%.
Facebook, fondata in 2004 de Mark Zuckerberg, ar trebui sa debuteze pe piata Nasdaq in sedinta bursiera de vineri.
GM a precizat ca va continua sa utilizeze pagini de Facebook, care sunt gratuite, pentru a-si promova automobilele. Constructorul auto a subliniat ca, potrivit strategiei de publicitate, migrarea prin rotatie a bugetului de advertising pe diverse platforme media nu este neobisnuita.
"In privinta Facebook, nu avem in plan sa continuam publicitatea, insa ramanem angajati intr-o strategie agresiva de continut prin toate produsele si brandurile noastre, deoarece platforma continua sa fie un instrument foarte eficace pentru relatia cu clientii", au afirmat reprezentantii GM.
Facebook nu a comentat decizia GM. General Motors a anuntat joi ca va inceta sa isi mai faca publicitate pe Facebook deoarece considera ca spoturile publicitare distribuite pe reteaua de socializare au un i