"Am băgat milioane", sunt cuvintele preferate ale lui Gigi Becali. Patronul Stelei se laudă cu investiţiile în club însă uită sau evită să vorbească deschis despre celălalt acţionar majoritar din Ghencea: publicul. ProSport a calculat încasările din bilete la cele mai importante meciuri ale Stelei din acest sezon, iar rezultatul este uimitor. Fanii au plătit salariile anuale ale întregului lot numai prin cumpărarea biletelor la cele mai interesante meciuri.
Parcursul până în "16-imile" Europa League, mutarea derby-urilor pe Naţional Arena şi interesul sporit provocat de reîntoarcerea în Ghencea. Acestea sunt cele trei elemente de care Gigi Becali s-a folosit pentru atragerea fanilor la stadion. Rezultatul a fost pe măsură.
2,3 milioane doar din grupele Europa League
Pentru exemplificare am ales cele mai importante meciuri jucate de Steaua pe teren propriu în sezonul 2011/2012, în număr de opt. Încasările din bilete au adus în conturile clubului 3,15 milioane de euro, cu aproximativ 50.000 de euro mai mult decât valoarea totală a salariilor anuale ale întregului lot al Stelei.
Cea mai mare afacere a Stelei din acest sezon a fost participarea în Europa League. Trei meciuri au jucat roş-albaştrii pe Naţional Arena în această competiţie (cu Maccabi, AEK Larnaca şi Twente) şi un meci pe stadionul lui CFR, de la Cluj (cu Schalke 04). În total, 150.000 de spectatori plătitori au venit la aceste partide, rezultatul încasărilor din bilete fiind impresionant: aproximativ 2,3 milioane de euro. La această sumă se adaugă, în calculul făcut de ProSport, încasările din meciurile care au adus asistenţe impresionante pe Naţional Arena şi pe Ghencea (cu Rapid, CFR Cluj, cu Vaslui, dar şi meciul de mâine, cu Dinamo). Astfel, cei 155.000 de spectatori au mai adus alţi 850.000 de euro în condiţiile în care preţurile au fost mult ma