Un alt reprezentant al Facebook a vorbit la RoNewMedia pe tema promovării companiilor pe reţeaua socială şi asupra practicilor bune pe care trebuie să le îmbrăţişeze un brand pentru a reuşi să aibă succes. Alessandro Petrilli este reprezentant Facebook pentru Europa Centrală şi de Est.
„Facebook nu este doar despre faptul că ai realizat o conexiune, nu doar un click, ci și interacțiunea realizată astfel. În 2012 am introdus Timeline pentru pagini, dar cum realizăm conectarea oamenilor cu paginile de brand? Trebuie să facem ca oamenii să comunice cu brandurile așa cum reușesc să comunice între ei", a spus
Pagina este cartierul general al unei misiuni pentru un brand. Totul pornește de pe pagină. Companiile pierd public în momentul când pun pe pagină lucruri numai despre ei. Ce rămâne cu clienții? Despre ei ce pui pentru a atrage vânzări?", și-a început discursul Petrilli.
Metode eficiente de promovare a paginii
Petrilli a oferit câteva sfaturi pentru cei care vor să-și crească influența pe Facebook. „Înainte de a ne gândi să vindem, trebuie să ne conectăm cu publicul. În SUA 160 de milioane de oameni se conectează la Facebook, 100 de milioane doar de pe mobil,. În România situaţia nu stă diferit. 4 milioane de utilizatori locali, 2 milioane se conectează zilnic, iar 50% de pe telefoanele mobile", a spus reprezentantul Facebook.
Ce sfaturi a oferit el pentru paginile de Facebook?
Reclame pe Facebook
Reţeaua socială a lui Mark Zuckerberg oferă mai multe tipuri de publicitate. În primul rând, reclamele clasice care sunt poziţionate în dreapta ecranului.
„Faci o reclamă dacă vrei să-ți atragi fani care nu sunt conectați cu tine pe Facebook. Folosești poveștile sponsorizate pentru a te conecta cu fanii tăi actuali și cu prietenii acestora. Când vreau să atrag mai mulți fani, voi folosi reclame clasice, când vreau mai mul