MasterChef, show-ul culinar difuzat aseară de Pro Tv, a fost lider de audinţă pe toate targheturile. Potrivit unui comunicat al postului de televiziune din Pache, în minutul de maximă audienţă înregistrat la 21.11, la ProTv se uitau aproape două milioane şi jumătate de români, în timp ce în minutul de aur de la 22.09, pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, ProTv inregistra 16,3 puncte de rating şi 36,2% cotă de piaţă.
De altfel, pe parcursul întregii emisiuni difuzate între 20.26 şi 22.32, MasterChef a obţinut pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, o audienţă medie de 12,5 puncte de rating şi 29,4% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1, principalul competitor, înregistra mai puţin de jumătate faţă de ProTv, adică 4,9 puncte de rating şi 11,5% cotă de piaţă.
Cifrele de audienţă mai arată că pe întreg publicul din mediul urban, MasterChef a obţinut o audienţă medie de 10,0 puncte de rating şi 20,8% cotă de piaţă depăşind peste 1 milion de telespectatori care s-au uitat pe tot parcusul serii la MasterChef, în timp ce Antena 1 înregistra 4,9 puncte de rating şi 10,2% cotă de piaţă.
La nivelul întregii populaţii a României, ProTv a adunat în faţa micilor ecrane pe tot parcursul difuzării emisiunii aproape două milioane de români, înregistrând o audienţă medie de 9,3 puncte de rating şi 18,9% cotă de piaţă, fiind urmat de Kanal D cu 5,3 puncte de rating şi 10,7% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 s-a clasat abia pe locul al treilea în topul audienţelor.
Ambele echipe au avut un buget de 3. 000 de lei
La proba la restaurant, Alexandru Petricean, cel care săptămâna trecută a fost desemnat şef de echipă, a ales să reprezinte culoarea roşie alături de Mimi, Izaura, Petru, Gabi, Simona, Bogdan. Acesta şi-a luat foarte în serios rolul de lider, astfel încât le