Pentagonul a emis noi proceduri de siguranta pentru cel mai avansat avion de care dispune SUA, ca urmare a plangerilor repetate din partea pilotilor, legate de lipsa de oxigen in timpul zborurilor.
Noile reguli includ o limitare a distantei pe care avioanele F-22 pot calatori. Pentagonul ia in discutie inclusiv scoaterea lor din utilizare, noteaza BBC.
Fortele Aeriene ale SUA au interzis zborurile cu aceste aparate timp de 4 luni, in 2011, pentru a examina aceasta problema legata de oxigen, insa cauzele raman neclare. Ca urmare, au fost introduse multe reguli noi privind siguranta in timpul zborului, insa unii piloti tot refuza sa zboare cu aceste avioane.
F-22 nu vor mai participa la patrularile de lunga distanta in Alaska, a decis Pentagonul. Avionul nu a fost niciodata folosit in lupta.
Intre aprilie 2008 si ianuarie 2011 au fost raportate numeroase cazuri de ameteli si lesinuri in randul pilotilor, ca urmare a lipsei de oxigen.
Totodata, exista temeri ca un alt avion militar, F-35, dezvoltat de acelasi producator, sa prezinte probleme similiare, probleme ale caror cauze inca nu au putut fi identificate.
Pentagonul a emis noi proceduri de siguranta pentru cel mai avansat avion de care dispune SUA, ca urmare a plangerilor repetate din partea pilotilor, legate de lipsa de oxigen in timpul zborurilor.
Noile reguli includ o limitare a distantei pe care avioanele F-22 pot calatori. Pentagonul ia in discutie inclusiv scoaterea lor din utilizare, noteaza BBC.
Fortele Aeriene ale SUA au interzis zborurile cu aceste aparate timp de 4 luni, in 2011, pentru a examina aceasta problema legata de oxigen, insa cauzele raman neclare. Ca urmare, au fost introduse multe reguli noi privind siguranta in timpul zborului, insa unii piloti tot refuza sa zboare cu aceste avioane.
@