Bruce Bale este şeful diviziei de vânzări de la Facebook pentru Europa Centrală şi de Est. La RoNewMedia în prima zi, el a ţinut o prezentare generalistă despre cum poate fi folosit Facebook de către branduri şi utilizatori individuali.
Bale a oferit ultimele date despre numărul de utilizatori de pe reţeaua de socializare a lui Mark Zuckerberg. În acest moment, Facebook are 901 de milioane de utilizatori.
El a vorbit despre succesul unei persoane pe Facebook. „Prima pagină pe care o văd oamenii pe Facebook este fluxul de ştiri şi este cea mai folosită de către oameni. Cum îmi îmbunătăţesc distribuirea informaţiilor mele pe Facebook? Pot să plătesc şi să o pun în dreapta, în cadrul linkurilor plătite sau direct pe News Feed, odată cu Highlight", a spus Bale.
Bale a spus că succesul pe Facebook se atinge prin ntegrarea activităţii cu ajutorul platformei. „Folosind platforma, integrez toate pasiunile mele. Pot să mă joc cu prietenii mei de pe Facebook jocuri de pe telefoanele mobile, pot să împart muzică şi să mă pun la punct cu ultimele trenduri cu ajutorul aplicaţiilor de tipul Spotify. Dacă vreau să mă duc la un concert, prin TicketMaster, pot să văd unde şi-au cumpărat prietenii mei bilete şi vreau să mă duc la acel concert cu ei, şi-mi iau bilete lângă ei", a declarat Bale. El a mai adăugat că prietenii de influenţează deciziile şi opiniile, indiferent de modul cum o fac, offline sau online. „Asta ne ajută să lansăm noi produse către mai mulţi oameni, să vindem către mai mulţi. Dacă prietenii lor o fac, unii oameni pot fi convinşi să cumpere ceva", explică Bale.
„Cum se face asta? Mie-mi place Starbucks şi sunt conectat cu ei pe Facebook. Cum îi conving pe oameni să le placă Starbucks? Pot să le cumpăr o cafea, pot să le vorbesc la birou despre cafelele de acolo. Dacă-mi conectez, în schimb, un prieten, de exemplu Mark Zuckerberg, la Starbuck