• Criza economica in care inca sunt prinsi o buna parte dintre ieseni a schimbat si ofertele de creditare ale bancilor, BRD reusind sa se adapteze deja la acest context economic • Cu cel mai mic DAE - dobanda anuala efectiva de pe piata si o dobanda fixa, creditul de nevoi personale Expresso "all inclusive" in lei este ultimul exemplu de oferta promotionala conceputa de BRD pentru ca persoanele fizice sa fie atrase pentru solicitarea unui imprumut
Sistemul bancar romanesc se afla in plin proces de adaptare la situatia economica actuala, drept dovada fiind si ultimele produse si servicii create de BRD pentru persoanele fizice. Potrivit reprezentantilor bancii, cu toate ca nu este o situatie conjuncturala favorabila, luand in calcul criza economica, dar si noile regulamente ale Bancii Nationale Romane privind creditele, pot fi gasite solutii prin intelegerea si pretarea la nevoile clientilor.
Pentru ca potentialii clienti sa nu renunte la contractarea de credite, acestora le sunt propuse oportunitati profitabile pentru ambele parti, punctuale si personificate. Un exemplu este oferta promotionala Expresso "all inclusive" de la BRD, un credit de nevoi personale in lei, una dintre ofertele cele mai promovate. Avantajele pe care banca mizeaza in contractarea de cat mai multe credite sunt dobanda fixa, de 5,5 la suta, si reducerea la 0 a comisioanelor de analiza dosar si de rambursare anticipata. Practic, la un credit de 25.000 lei cu rambursare in 5 ani de zile, DAE - dobanda efectiva anuala, este cea mai mica de pe piata, de 12,15 la suta, iar rata lunara este de 603 lei. Suma totala platibila la sfarsitul perioade de creditare este de 32.651, in acest caz.
Pe langa ofertele de creditare, BRD a conceput si oferte noi de economisire, bazate pe studii asupra nevoilor clientilor. Astfel, s-a constatat ca potentialii clienti vor sa p