In Romania se pune foarte mult accentul pe domenii precum productie ori constructii si mi-ar placea ca industria noastra sa fie mai vizibila, a declarat pentru Wall-Street.ro, Alexander Weigl, directorul general al Global eBusiness Operations Center (Geboc), centrul de servicii de externalizare al HP.
“Cred ca industria noastra este foarte interesanta, este o industrie care creste mult, si de aceea unul dintre obiectivele mele anul acesta este sa oferim mai multa vizibilitate pentru ceea ce facem, sa aratam ca si noi suntem o industrie interesanta”, spune Weigl.
Managerul de origine germana lucreaza in cadrul HP din 2003, iar din august 2010 conduce centrul Geboc din Romania. Acesta are in prezent circa 3200 de angajati care ofera servicii in 25 de limbi straine pentru tarile din Europa, Orientul Mijlociu si Africa.
Centrul de servicii al HP a fost deschis in 2005 si a angajat puternic in ultimii ani, atat in 2010 cat si in 2011 compania anuntand circa 600 de posture noi disponibile. Pentru acest an planurile de recrutare nu sunt inca finalizate, acestea urmand sa fie anuntate in saptamanile urmatoare, dupa ce HP va prezenta rezultatele pe primul semestru fiscal. In cadrul HP, anul fiscal incepe in noiembrie. Weigl: Dezvoltarea complexitatii activitatilor este mai importanta decat cresterea numarului angajatilor “Ceea ce pot spune este ca mereu crestem complexitatea activitatilor pe care le avem aici si acest lucru este o parte de dezvoltare si mai importanta pentru mine. Nu ma gandesc doar la o crestere a numarului de angajati, ci si a ceea ce facem”, afirma germanul de la sefia Geboc.
Astfel, daca in 2005 centrul a inceput cu activitati simple, in care angajatii preluau comenzile si le introduceau in baza de date, in prezent acestia preiau comenzi, se ocupa de facturi, colectarea banilor, fac analiza de business.
“Vedem ce vind