Într-o prezentare din a doua zi a conferinței RoNewMedia 6.0, Alexandru Badinici, strategic partener manager la Google, a oferit câteva previziuni privind publicitatea online din următorii ani.
Potrivit acestuia „50% din reclame vor fi video până în 2015, iar elementul de măsurare va fi costul pe vizionare. Totodată, 50% din reclamele targetate vor folosi licitaţia în timp real“.
De asemenea, peste trei ani, mai mulţi indicatori vor conta pentru catalogarea şi clasificarea succesului unei reclame. „Impresiile video, conversiile din impresiile video, gradul de implicare a utilizatorului cu reclama video, efectul viral şi comentariile pe care utilizatorii le vor lăsa şi impactul publicităţii de tip display în paginile de căutare”, a spus Badinici.
Iată alte previziuni ale reprezentantului Google:
75% din reclame vor avea un caracter social. În momentul de faţă firmele de publicitate au o comunicare într-un singur sens, spre utilizator. Prin abilitarea elementului social utilizatorii vor putea comenta, recomanda reclamele şi vor putea face comentarii.
50% din reclamele de brand vor fi interactive, utilizatorii vor putea comunica şi interacţiona cu produsul din reclamă. În momentul de faţă acest lucru se întâmplă într-un procent foarte, foarte mic.
Alexandru Badinici, Google