Reţeaua socială le poate aduce companiilor creşteri ale vânzărilor, dar acestea trebuie să posteze pe pagina proprie lucruri pe care utilizatorii să dea clic nu doar informaţii despre firmă.
Utilizatorii Facebook se conectează din ce în ce mai mult la reţeaua socială folosind telefonul mobil, iar acest trend se manifestă şi în România, unde aproximativ un milion de utilizatori accesează Facebook de pe un asemenea dispozitiv, a declarat Alessandro Petrilli, CEEMEA Client Partner, Global Marketing Solutions la Facebook în cadrul conferinţei Ronewmedia de la Bucureşti.
Circa patru milioane de utilizatori din România accesează zilnic reţeaua socială, potrivit datelor prezentate de Petrilli. Reprezentantul Facebook a susţinut că reţeaua socială le poate aduce companiilor creşteri ale vânzărilor pentru că le permite să ţintească exact utilizatorii de care au nevoie. "Noi vă oferim audienţa, ceea ce trebuie să faceţi este să vă conectaţi la ea. Noi ştim cine sunt utilizatorii. Eu de exemplu nu sunt pe Facebook utilizatorul floare-nu-ştiu-cum, ci îmi spun numele, spun cine sunt, ce prieteni am, care este familia mea, ce colegi am, ce îmi place să fac."
"Când m-am angajat la Facebook, în urmă cu opt luni, credeam că Facebook este o companie de internet. Dar după ce m-am angajat la Facebook am aflat că de fapt lucrez pentru o companie de tehnologie", a declarat Bruce Bale, Head of Sales CEEMEA Global Marketing Solutions la Facebook.
"Aproape o jumătate de miliard de oameni intră zilnic pe Facebook de pe dispozitive mobile, iar prima pagină pe care o văd este cea de ştiri, unde văd noutăţile de la oamenii şi companiile cu care sunt conectaţi. Facebook este acum cea mai de încredere sursă de marketing. Eu cred în ceea ce spun prietenii mei faţă de ceea ce spun televiziunea, radioul sau media tradiţională", a spus reprezentantul Facebook.
Bruc