Senatul Universităţii din Bucureşti a decis într-o şedinţă acordarea titlului de Doctor Honoris Causa lui Philip Kotler, părintele marketing-ului modern. Profesorul Kotler va primi acest titlu în urma propunerii înaintate de Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării.
"Titlul onorific oferit de către Universitatea din Bucureşti vine ca urmare a implicării şi definirii a ceea ce este cunoscut în prezent a fi marketingul modern, o industrie care a fost construită, reinventată şi dusă în permanenţă la un nivel superior de către Philip Kotler", arată Universitatea din Bucureşti.
Ceremonia de acordare a titlului de Doctor Honoris Causa va avea loc joia viitoare, la Palatul Facultății de Drept, în prezenţa comunității academice.
Philip Kotler este fondatorul „managementului marketingului” modern, profesor de marketing internațional la Școala Superioară de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universității din Northwestern, SUA. Este licențiat în economie al Universității din Chicago și doctor în economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts. Philip Kotler este inventatorul celor “4P” în Marketing (care acum au devenit cei “7P”) precum şi inventatorul conceptului de “Marketing Social” şi este implicat în cercetarea şi dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani. Profesorul Kotler este autorul lucrării “Marketing Management”, acum la cea de a XIII-a ediţie – cel mai utilizat manual de marketing în universităţile de afaceri din întreaga lume. Kotler este unicul „triplu” câștigător al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului apărut în revista Journal of Marketing. Începând cu anul 1998, Philip Kotler se află printre Top 50 guru în afaceri la nivel mondial, iar în anul 2008 şi 2009 Profesorul Kotler a fost clasat în primii 10 Guru în Afaceri din lume.
Dacă ţi-a plăcut ştirea, dă-ne LIKE pe Face