Dezvoltarea de aplicaţii pentru tablete şi smartphone-uri a ajuns un joc al numerelor care nu ţine cont de multe ori de calitatea produselor, crede Martin Wrigley, Director of Partners Technology la Orange.
”În urmă cu doi ani, exista o grabă uriaşă. Toată lumea se grăbea să-şi deschidă un magazin online, să-şi aducă clienţi şi să încarce cât mai multe aplicaţii. Era un joc al numerelor”, a explicat Wrigley în cadrul unei conferinţe RoNewMedia.
Numărul magazinelor online a explodat odată cu lansarea App Store-ului, magazinul online al Apple. În 2011 ritmul de apariţie al platformelor noi s-a redus, iar jucătorii din industrie au început să fie preocupaţi de calitatea şi funcţionalitatea acestor aplicaţii. ”Nu mai este vorba de volum. Nu mai este vorba despre a aduce un număr cât mai mare de aplicaţii în aceste magazine”, a explicat reprezentantul Orange.
Reorientarea industriei s-a produs în condiţiile în care 1% dntre dezvoltatorii de aplicaţii disponibile în App Store ajung să chiar facă bani din produsele lor.
”Noi credem că fiecare client este îndreptăţit să aibă aşteptări în ceea ce priveşte calitatea aplicaţiilor pe care le descarcă”, a precizat Wrigley.
De aceea, testarea aplicaţiilor va trebui să devină o componentă esenţială a procesului de dezvoltare, susţine reprezentantul Orange. ”Oamenii nu cumpără tehnologie, cumpără servicii. Este un principiu cunoscut. Dacă acest principiu va ghida şi dezvoltarea de aplicaţii, calitatea acestora va creşte”, a adăugat Wrigley.
Dezvoltarea de aplicaţii pentru tablete şi smartphone-uri a ajuns un joc al numerelor care nu ţine cont de multe ori de calitatea produselor, crede Martin Wrigley, Director of Partners Technology la Orange.
”În urmă cu doi ani, exista o grabă uriaşă. Toată lumea se grăbea să-şi deschidă un magazin online, să-şi aducă clienţi şi să încarce cât mai mu