Neavând unde să-şi ţină maşinile, craiovenii parchează inclusiv în staţiile de autobuz şi vor locuri de parcare chiar şi acolo unde strada e prea îngustă pentru acest lucru
Nici nu s-au terminat lucrările de reabilitare pe străzile Olteniei, Tineretului şi Amaradia, că deja cetăţenii au început să ridice semne de întrebare cu privire la anumite aspecte ale acestor lucrări edilitare.
Maşinile în staţie, călătorii în stradă
Gabriela Onescu, din Craioviţa Nouă, ne-a sesizat un aspect privind lipsa alveolelor pentru autobuze în zona Staţia 30. „În Craioviţa Nouă, se reabilitează bulevardul Oltenia şi au fost deja terminate lucrările pe un sens. Dar se pare că din proiectul lor lipsesc staţiile de autobuz, care au fost înlocuite cu parcări. În zona Staţia 30 călătorii sunt nevoiţi să aştepte autobuzul în stradă, printre maşini, iar când acesta opreşte, blochează circulaţia“, susţine cititoarea GdS.
Şi, totuşi, alveole pentru autobuze există, doar că acestea sunt ocupate de maşinile parcate, pentru că nu au fost amplasate şi indicatoarele corespunzătoare staţiilor de autobuz şi nici nu a fost trasat marcajul specific, de interzicere a opririi în aceste spaţii.
„Toate staţiile de autobuz de pe cele şase străzi (Amaradia, Tineretului, Olteniei, Brestei, Pelendava, Toamnei - n.r.) au fost prevăzute cu alveole pentru mijloacele de transport în comun. Probabil că şoferii n-au văzut nici un semn care să indice că acolo ar fi o staţie de autobuz şi au parcat în alveolă, dar vă spun cu certitudine că aceste alveole există“, asigură Cristian Merişanu, director de dezvoltare în cadrul IRIMAT CONS, firma care a făcut proiectele de modernizare a majorităţii bulevardelor craiovene.
Merişanu a ţinut să facă precizări şi cu privire la alt subiect controversat - giratoriul de la Materna, situat la intersecţia străzilor Olteniei şi Tineretului