Agenţia The Geeks a plecat acasă cu patru trofee. Pe scena premianţilor au mai urcat McCann Erickson, iLeo, CARAT şi Kinecto.
Cele mai multe premii au revenit The Geeks, care a plecat acasa cu patru trofee: două pentru Groupama – The risk Test– client Groupama Asigurări („Experimental & Innovative campaign” şi „Best Digital MIXX”), unul pentru Doncafe - Horoscope Over a Cup of Coffee - client: Strauss Romania – Doncafe („Best Social Media App”) şi unul pentru Pilot Frixion – Back to school –client: Dacris/Pilot Frixion („Rich Media Display”).
Câte două premii au cucerit seara trecută iLeo şi McCann Erickson.
iLeo a devenit câştigătoare la „Best Brand/ Product Launch” pentru campania „Nefiltrat vs Fresh”, client Bergenbier şi la „Mobile App” cu „Rediscover Romania”, client OMV Petrom.
McCann Erickson a reuşit să cucerească două premii pentru campania „Romanians Are Smart”, client Rom, la categoriile „Cross Media Integration” şi „Branded Content, blogging Campaigns & PR campaigns”.
Lista premianţilor este completată de Kinecto, câştigătoare la „Brand Awareness & Positioning” pentru campania „Tuborg Party Manager”, client Tuborg şi CARAT, care s-a impus la „Direct Response & Lead Generation” cu „Opel Antara – Drive in Romania”, client Opel România & Nokia România.
La categoria „Best Digital MIXX” - cele mai bune trei campanii ale anului s-au detaşat: Groupama - The risk Test - The geeks - client Groupama Asigurări cu cele mai multe puncte obţinute în urma jurizării, urmată indeaproape de Romanians are smart - BV McCann Erickson - client: ROM şi Tuborg Party Manager - Kinecto - client: Tuborg.
De asemenea, s-a acordat un premiu special al juriului agenţiei The Practice.
În cursă s-au aflat 65 de campanii online valide, înscrise de 21 de companii participante (în principal agenţii digitale şi de media, publisheri, adver