Emisiuni precum „MasterChef US“, „Private Practice“ şi „Regele Cofetarilor“ pot fi văzute de telespectatorii români în această vară la TLC, care şi-a extins recent distribuţia în România, intrând în reţeaua RCS&RDS, fapt care va permite localizarea grilei de programe a televiziunii.
TLC va difuza în premieră emisiunea „MasterChef US“ (sezonul 2), din 20 iunie, în fiecare miercuri, de la ora 23.00, notează Mediafax.
TLC, televiziunea de divertisment şi lifestyle pentru femei, din portofoliul Discovery, va difuza în această vară programe despre subiecte variate, de la arta culinară, familie şi modă până la călătorii, sănătate şi întâmplări importante de viaţă, după cum au anunţat reprezentanţii Discovery Networks, joi seară, într-un eveniment organizat la Bucureşti.
Din 10 mai, TLC este disponibil şi în pachetul de bază al RCS&RDS, înlocuind canalul Discovery Travel&Living. Astfel, telespectatorii români vor putea urmări în continuare, pe TLC, cele mai cunoscute programe de pe Travel&Living, precum „Regele Cofetarilor“, „Poliţia vestimentară“ şi „Rochia perfectă“, dar şi seriale noi, ca „Private Practice“, „Lecţii pentru părinţi“, „MasterChef US“ şi „Regina dulciurilor“.
„TLC este un canal frate-soră cu Discovery în SUA, unde are foarte mare succes. TLC încearcă să spună nu prin ficţiune, ci prin programe care reflectă realitatea, poveşti de viaţă impresionante şi care, în acelaşi timp, să poată să-ţi dea ţie, spectatoare, poate o informaţie, poate o inspiraţie, poate o idee. TLC găseşte în realitate acele poveşti care sunt interesante, fie în sine, fie că ne place să ne definim în raport cu ele“, spune Ada Roseti, director de programe pentru Europa de sud-est la Discovery Networks.
Întrucât odată cu intrarea pe RCS&RDS televiziunea TLC beneficiază de o distribuţie extinsă în reţelele operatorilor de cablu din România, postul va putea