Dupa ce a dat lovitura la bursa, unde a castigat o suma-record in urma listarii, Facebook continua sa caute noi surse de a face bani. Noul serviciu pe care il testeaza compania se numeste "Highlight".
Facebook a obtinut 16 miliarde de dolari prin cea mai mare oferta publica initiala efectuata vreodata de o companie din sectorul tehnologiei.
Pretul de 38 de dolari pe actiune a fost la limita maxima a intervalului de pret stabilit de compania de socializare pe Internet.
Compania a vandut 421,2 milioane de actiuni, la 38 de dolari pe unitate.
Listarea pe piata Nasdaq a adus venituri importante atat fondatorului Mark Zuckerberg,cat si altor investitori.
Sa nu uitam insa ca Facebook castiga constant sume foarte mari de bani din contractele de publicitate si din site-urile de aplicatii platite.
Cea mai noua gaselnita a celor din managementul retelei sociale a fost testata pe utilizatorii din Noua Zeelanda, care s-au trezit ca pentru a posta un mesaj li se cere sa plateasca 2 dolari (1,53 dolari).
Ce face “Highlight” daca platesti
Prin achitarea acestei "taxe", mesajul tau sau fotografia postata de tine devin mai vizibile pe fluxurile de stiri ale prietenilor.
Daca nu esti de acord sa platesti, s-ar putea ca algoritmul Facebook de selectie al mesajelor sa nu il selecteze pe al tau pentru a-l afisa in news feed-ul prietenilor, sau daca esti suficient de norocos sa iti fie selectat mesajul, acesta cel mai probabil va disparea rapid din topul paginii.
Un serviciu similar a mai fost lansat de curand de companie, dar acesta se adresa brandurilor. "Reach Generator" asigura advertiserul ca reclama sa fie vazuta de toti fanii.
“Acest test nu face altceva decat sa evalueze interesul utilizatorilor fata de noi metode de a impartasi mesajul lor”, a unul d