Catalina Pruteanu a demarat la finalul lui 2008, aproape in acelasi moment in care criza a inceput sa se simta si in Romania, propria afacere, deschizand un showroom cu placaje si obiecte sanitare de lux. Afacerea a crescut putin cate putin de la an la an, asa ca in 2011, incasarile au ajuns la 1 milion de euro.
Catalina Pruteanu a lucrat in industria obiectelor sanitare circa 10 ani, fiind domeniul in care a intrat pe piata muncii aproape imediat dupa absolvire. Avea o functie de conducere si un program pe masura, mai ales ca sediul companiei la care lucra nu era in Bucuresti. Totul s-a schimbat insa in momentul in care a avut un copil, atunci si-a dat seama ca are nevoie de mai mult timp asa ca s-a apucat de antreprenoriat. Inca lucreaza mult, insa numarul mai redus de deplasari ii permite sa aiba o mai mare flexibilitate a programului.
Glamour Design, afacerea pornita din dorinta de a avea un mai mare echilibru intre viata personala si cea profesionala este si una care a crescut de la an la an si care recent a avut parte si de o extindere, in showroomul companiei, denumit Diseno, vanzandu-se de anul aceasta si bucatarii, nu doar placaje si obiecte sanitare pentru baie.
Extinderea a determinat si o relocare a showroomului intr-un spatiu mai mare in apropiere de Piata Charles de Gaulle, printr-o investitie de circa 50.000 euro.
“Businessul se adreseaza segmentului mediu-high si de la an la an am crescut cu circa 10-15%, chiar daca am deschis in criza. Bugetele clientilor nu au avut atat de mult de suferit. Daca inainte, sa zicem, isi cumparau produse de 50.000 euro, acum isi cumpara de 30.000 euro, insa oricum este o suma suficient de mare, mai ales daca ii comparam cu cei care nu mai au deloc bani si poate nu isi permit sa cumpere nici de 3.000 euro”, spune Catalina Pruteanu.
Compania lucreaza in special cu arhitecti