În ultimele luni, Skype a derulat campania "Welcome back to humanity" (Bine ai revenit în umanitate), care mizează pe faptul că un Like, un Share, sau un tweet de 120 de caractere nu înseamnă a lua legătura cu cei dragi într-o manieră personală. Alternativa "mai personală" la servicii precum Facebook sau Twitter este Skype, a sugerat Vaughan Denny, invitat la RoNewMedia.
Vaughan Denny, Advertising Sales Manager EMEA la Skype, s-a aflat la Bucureşti zilele acestea pentru evenimentul RoNewMedia şi în aceasta zonă a Europei pentru a supraveghea implementarea campaniei Skype aici. În cadrul prezentării sale, acesta a transmis câteva cifre-cheie cu privire la serviciul de video-call pe care îl reprezintă.
Viitorul arată bine pentru Skype, potrivit lui Vaughan, căci serviciul creşte constant. În Rusia, de pildă, acesta înregistrează o creştere de 40% de la un an la altul. În Marea Britanie creşterea este de 48%.
Numărul total al utilizatorilor Skype este de 200 de milioane, iar aceştia petrec, în medie, două ore şi jumătate lunar înregistraţi pe acest serviciu.
În 2011, utilizatorii au petrecut cca. 300 mld. de minute de Skype, iar jumătate dintre acestea au fost video-call. Un video-call durează, în medie, 27 de minute. Aproximativ 41,4 mil. de utilizatori sunt înregistraţi pe Skype în fiecare moment.
Un utilizator are, în medie, 12 contacte pe Skype, a declarat Vaughan, în timp ce utilizatorul Facebook are cca. 120 de contacte, aceasta fiind încă o dovadă că serviciul militează pentru legăturile personale dintre oameni: "Nu ne considerăm reţea socială, deşi suntem cât de sociali este posibil", a declarat acesta.
Întrebat care este profitul serviciului la nivelul Europei de Est, Vaughan a evitat să răspundă, însă a ţinut să precizeze că serviciile plătite Skype sunt încă nepopulare, deci profitul p