Zilele trecute a avut loc Expoziţia Internaţională de Franciză şi Branding
Asociaţia: Scopul expoziţiei este acela de a promova brandurile locale la export
Antreprenorii locali au avut posibilitatea de a-şi expune firmele la Expoziţia Internaţională şi Branding ce a avut zilele trecute la Sala Palatului din Capitală, un eveniment organizat cu scopul de a propune brandurile locale către export. Organizatorii expoziţiei, Asociaţia Română de Franciză (ARF), au invitat reprezentanţi din ţările din bazinul Mării Negre şi din regiunea balcanică să participe la un forum pe teme de profil oferind posibilitatea antreprenorilor români să îşi promoveze afacerile şi de a găsi posibili cereri de francizare în afara ţării.
"Scopul acesteia este acela de a propune branduri româneşti antreprenorilor străini şi de a oferi o şansă celor autohtoni să-şi scoată afacerile în afara graniţelor. Deocamdată este greu să scoatem brandurile româneşti în afară, dar este un început. Încercăm să îi ajutăm pe cei care doresc acest lucru şi îi vom ajuta să participe şi la expoziţii importante din străinătate cu ar fi Expoziţia de Franciză de la Paris unde am participat în această primăvară", a declarat pentru Curierul Naţional, Constantin Anton, preşedintele Asociaţiei Române de Franciză.
Antreprenori străini care îşi dezvoltă afaceri în România pentru a le vinde în străinătate
Deşi a fost un eveniment dedicat firmelor din România la expoziţie au luat parte şi afaceri venite din Republica Moldova, Portugalia şi chiar Canada. Mai mult, potrivit preşedintelui ARF, la expoziţie s-a aflat şi o firmă românească dezvoltată de un om de afaceri italian care acum încearcă să o scoată la export prin franciză. "Avem antreprenori străini care vin cu afaceri în România pe care să le dezvolte aici şi pe care mai apoi le oferă spre francizare în străinătate, cum est