Spadasin, frate cu skaterii, primar eficient. Cam astea sunt ideile principale pe care Mircea Hava s-a axat în vizualurile cu care a ieșit pe panotajul stradă și în machetele publicitare din ziare. Mircea Hava susține că este recomandat de realizări și de modul în care arată în prezent oraşul. Deşi susţine că aşteaptă cu optimism data de 10 iunie, primarul este conştient că, până atunci, asistăm la o campanie electorală decisivă, în care imaginea face mai mult decât 1000 de cuvinte.
“Pentru oraşul tău lupţi în fiecare zi”, acesta este motto-ul care l-a încurajat pe Hava să renunţe la cocarda de primar în favoarea costumului de scrimă, pentru a arăta electoratului că este un adevărat luptător. Lupte probabil date mai mult în culisele cabinetelor din guvern, pentru că la vremea respectivă partidul lui Hava, PDL se afla la guvernare.
Campania de promovare a edilului local este una cu adevărat ingenioasă, iar, în vizualurile în care acesta apare, Hava a încercat să arate care sunt atuurile pe care le are în faţa contracandidaţilor săi.
Fie că se luptă pentru oraşul pe care îl reprezintă, bate palma cu skaterii în sprijinul cărora a elaborat deja un proiect pentru crearea unui skate parc, pune la cale noi strategii pentru atragerea de fonduri europene, reabilitează Cetatea sau inaugurează noi kilometri de drumuri, Hava consideră că are suficiente realizări pentru a convinge electoratul că merită un nou mandat și chiar majoritatea în Consiliul Local Alba Iulia. Sloganurile principale: “Recomandat de ce a realizat” și “Dă-ne Majoritatea! Împreună dezvoltăm comunitatea”.
URL scurt: http://alba24.ro/?p=91701
Spadasin, frate cu skaterii, primar eficient. Cam astea sunt ideile principale pe care Mircea Hava s-a axat în vizualurile cu care a ieșit pe panotajul stradă și în machetele publicitare din ziare. Mircea Hava susține că este reco