Fiecare călător cinstit, cu un deododorant va fi răsplătit. Programul "Rexona şi RATB îţi răsplătesc fidelitatea", aflat la cea de-a doua ediţie, este o campanie de promovare care se desfăşoară în perioada 14 mai- 15 iunie, în 10 puncte din Bucureşti.
Toţi bucureştenii care vor cumpăra abonamente sau îşi vor încărca portofelele electronice RATB vor fi răsplătiţi cu câte un deodorant Rexona roll-on. Campania se desfăşoară în perioada 14 mai - 15 iunie, între orele 14.00 – 15.00.
Ghişeele Regiei Autonome de Transport Bucureşti intrate în campanie şi semnalizate cu mesajele Rexona sunt următoarele: Big 2, de la Sun Plaza, Universitate, de lângă fostul bloc Dunărea, Romană, la ASE, Perla, Eroilor, Unirii 1, Unirii 2, Gara de Nord (Witing Coloane), Vânătorul şi Mihai Bravu, din zona Obor.
"Fiindcă în România consumul de deodorant pe cap de locuitor este foarte redus faţă de cel înregistrat în ţările din vestul Europei, Rexona a derulat în primavara anului 2007 o campanie de comunicare pentru a impulsiona creşterea consumului de deodorant. Campania, derulată pe TV, în revistele pentru femei, pe panouri stradale, pe autobuze şi în metrou, a atras atenţia asupra necesităţii de a folosi un deodorant în fiecare zi, cu sloganul
Urmăreşte-ne şi pe FACEBOOK ca să fii la curent cu tot ce mişcă în Bucureşti