Seed Consultants a finalizat procesul de branding pentru ANDU, un business 100% românesc din Sibiu de articole sportive, a anunţat agenţia într-un comunicat de presă. Pornind de la rezultatele auditului, Seed a definit platforma de brand şi valorile: energie, perseverenţă, trendsetter, leadership, ANDU fiind un brand ce defineşte stilul de viaţă activ, sănătos şi protector.
Designerii Seed au plecat de la ideea că ANDU are toate atuurile să devină un lovemark. Noua identitate vizuală păstrează o legătura cu cea precedentă prin culoarea roşie, dar aduce şi elemente noi şi diferenţiatoare prin introducerea fontului prelucrat şi a simbolului.
"Suntem mândri de relansarea ANDU pentru că am întâlnit în această companie din Sibiu oameni demni şi curajoşi care au renunţat la visul american şi au rămas în ţară să-şi ducă mai departe visul românesc - acela al unui business de familie sănătos, cu mare potenţial, dar şi cu multe responsabilităţi. Intervenţia noastră reprezintă tocmai trecerea ANDU de la produs la brand, de la un trening de bumbac la un mod de viaţă" - a declarat Dochiţa Zenoveiov, Managing Director Seed Consultants.
Odată cu noua identitate, Seed a dezvoltat şi conceptul de retail creând o experienţă ambientală încă de la intrare: un hub prin care intră sportivii pe stadion, muzica ambientală antrenantă, prezentarea articolelor pe anumite criterii, dezvoltarea designului vitrinei în funcţie de sezonalitatea produselor.
"Colaborarea cu Seed a fost una extrem de eficientă întrucât au înţeles ce vrem, au ştiut cum să extragă informaţia de la noi şi au translatat-o la nivel grafic. Noi ştim unde vrem să ajungem cu business-ul, ei ne-au arătat cum s-o facem din punctul de vedere al strategiei şi imaginii. Iar primele feedback-uri le vedem în reacţia clienţilor noştri fideli şi, evident, în vânzări", a afirmat Alexandru Hanea, Director Mar