GolinHarris Bucuresti a castigat pitchul organizat pentru contul Mercedes-Benz, importatorul marcilor Mercedes-Benz, smart si Mitsubishi Fuso pe piata locala.
Procesul de selectie a fost organizat la inceputul acestui an, se arata intr-un anunt al GolinHarris.
Astfel, echipa GolinHarris va dezvolta si implementa strategia de comunicare corporate si de brand pentru cele patru divizii ale companiei, precum si gestionarea prezentei acestora in social media.
Strategia de comunicare vizeaza cei patru poli ai business-ului Mercedes-Benz Romania, respectiv Mercedes-Benz Romania - Cars (Mercedes-Benz si smart), Vans, Trucks si After-Sales.
Mercedes -Benz Romania este o companie Daimler 100% si realizeaza importul marcilor Mercedes-Benz, smart si Mitsubishi Fuso pe piata locala.
GolinHarris a fost infiintata in 2006 sub numele Lowe PR, fiind afiliata din 2011 la una dintre cele mai mari retele internationale de PR, GolinHarris Worldwide.
Acesta este primul birou din Europa Centrala si de Est al companiei americane care detine in total 38 de birouri în America, Asia Pacific, Europa si Orientul Mijlociu.
Portofoliul de clienti GolinHarris Bucuresti include companii precum CBRE, Century 21, Colgate-Palmolive (Romania), Crucea Rosie Romana, Electrolux sau Ferrero.
GolinHarris Bucuresti este membra a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive, Mobile Works si Medic One. GolinHarris Bucuresti a castigat pitchul organizat pentru contul Mercedes-Benz, importatorul marcilor Mercedes-Benz, smart si Mitsubishi Fuso pe piata locala.
Procesul de selectie a fost organizat la inceputul acestui an, se arata intr-un anunt al GolinHarris.
Astfel, echipa GolinHarris va dezvolta si implementa strategia de comunicare corpo