Recesiunea nu a impiedicat doua tinere antreprenoare din Bucuresti sa renunte la locuri “caldute” din corporatii pentru a lansa propria firma de cadouri si organizare de evenimente. Biscuit gourmet gifts & treats s-a lansat in 2009 printr-un magazin stradal si online in toamna lui 2011.
Investitia initiala s-a ridicat la circa 20.000 de euro - platforma online, stocul de marfa, promovare.
Cele doua asociate au aflat de proiectul special Wall-Street.ro de sustinere a tinerilor antreprenori romani si au profitat de oportunitate. Scrie-ne si tu pe AfacereaMea@Wall-Street.ro si vei avea sansa de aparea in StartUp, rubrica citita, lunar, de zeci de mii de romani.
Cele doua asociate, surori, din Bucuresti, au lucrat multi ani in mediul corporatist. Adriana Sohodoleanu (foto principala) a absolvit Facultatea de Drept si are ca background 8 ani de activitate in marketing si research in compania de consultanta imobiliara Colliers International. Roxana Ionita (foto jos) a terminat tot Facultatea de Drept si a lucrat la BCR, divizia de property.
“Brandul Biscuit, gourmet gifts & treats s-a nascut in vara lui 2009 ca si concept si s-a materializat rapid in acelasi an intr-un magazin-concept, care aducea sub acelasi acoperis de pe Bd. Nicolae Balcescu produse gourmet, degustari si evenimente de cooking, o mica galerie de arta”, spune Adriana Sohodoleanu.
Magazinul online a fost lansat in noiembrie 2011, luand locul magazinului offline. In paralel insa, firma a continua organizarea de evenimente gourmet si oferirea de cadouri corporate.
“Am decis sa plec din Colliers in vara lui 2009; criza a venit dupa cativa ani extrem de dinamici pentru piata rezidentiala, ani care, pe langa entuziasm si recompensa, au adus si epuizare. Mi-a fost pusa astfel o frana care m-a ajutat sa vad ca exista si altceva ce mi-as dori fac, in alt ritm si alt sti