Leo Burnett Group a primit în cadrul galei IAB MIXX 7 premii din cele 12 acordate.. "Distincţiile primite de către The Geeks, iLeo şi The Practice vin să confirme orientarea spre zona digitală setată de către grup ca direcţie prioritară de dezvoltare încă de acum 2 ani", potrivit unui comunicat de presă.
Cele mai multe premii din cadrul grupului, dar şi din cadrul competiţiei, în număr de 4, au revenit The Geeks. Agenţia de digital a plecat acasă cu marele premiu al competiţiei, "Best Digital MIXX", trofeul pentru "Best Social Media App" şi cel pentru "Rich Media Display". "Motivul pentru care mă bucură aceste premii este acela că ele sunt obţinute pe munca din primul an şi jumătate de existenţă al agenţiei. Am reuşit în mai puţin de 2 ani să avem un portofoliu stabil de clienţi, să luăm premii la toate festivalurile unde am înscris şi, mai important, să facem campanii apreciate de oamenii din jurul nostru, fie ei consumatori ai mărcilor pentru care lucrăm, fie chiar colegii din departamentele de marketing", a declarat Costin Radu, Managing Partner The Geeks. iLeo a câştigat la rândul său două premii importante: la categoria "Best Brand/ Product Launch" şi la "Mobile App". "IAB MIXX Awards a însemnat pentru iLeo două premii, pentru cea mai bună lansare de produs nou, la Bergenbier, şi cea mai bună aplicaţie de mobil", a declarat Mugur Pătraşcu, Managing Partner iLeo. The Practice, singura agenţie de PR ajunsă pe lista finaliştilor competiţiei, a primit Premiul Special al Preşedintelui Juriului pentru campania Meet The Indestructible. David Doty, Executive Vice President şi Chief Marketing Officer al Interactive Advertising Bureau U.S., şi-a motivat astfel decizia, spunând că am fost absolut impresionat de una dintre înscrierile din categoria Best Brand/Product Launch Category. "Este un exemplu perfect de creativitate sublimă, care a implicat într-un mod aut