Citibank România plăteşte clienţilor contravaloarea comisioanelor plătite în mod direct către bancă, dacă aceştia nu sunt mulţumiţi de produse în termen de până la şase luni, scrie Agerpres.
Citibank România plăteşte clienţilor contravaloarea comisioanelor plătite în mod direct către bancă, dacă aceştia nu sunt mulţumiţi de produse în termen de până la şase luni, potrivit unui comunicat de presă remis, luni, AGERPRES.
Beneficiul "Satisfacţie garantată" se aplică creditelor de nevoi personale, cardurilor de credit şi conturilor curente, oferind clienţilor şansa de a evalua produsele băncii pe o perioadă de până la şase luni, în funcţie de tipul de produs. În cazul în care pe parcursul acestei perioade clientul nu este pe deplin mulţumit de produsul sau serviciul contractat, acesta poate încheia colaborarea, fiindu-i rambursată valoarea comisioanelor plătite băncii pentru furnizarea respectivului produs sau serviciu.
Astfel, în cazul în care, în termen de 30 de zile, clientul este nemulţumit de creditul de nevoi personale şi decide că nu mai doreşte împrumutul, banca nu va încasa dobânda calculată şi comisionul de rambursare anticipată de 1%, condiţionat de rambursarea integrală a sumei contractate. În ceea ce priveşte cardurile de credit Citi, banca rambursează comisionul anual de administrare în cazul în care deţinătorul de card decide, în termen de 60 de zile de la contractare, că produsul nu corespunde nevoilor sau aşteptărilor sale.
De asemenea, referitor la produsul de cont curent All Inclusive, în situaţia în care clientul doreşte să închidă contul în maximum şase luni de la data deschiderii, banca îi va rambursa toate comisioanele unice lunare în valoare de 30 de lei plătite până la momentul respectiv.
"Satisfacţia garantată este un concept unic pe piaţa bancară din România, reprezentând una din