Compania de vanzari directe Amway Romania si-a schimbat sediul a deschis un centru de afaceri in Bucuresti si a lansat o noua platforma online, dupa investitii care totalizeaza 370.000 de dolari.
Centrul de afaceri este adresat intreprinzatorilor privati, parteneri ai companiei si se intinde pe o suprafata de 600 de metri patrati, pe soseaua Pipera, fiind structurat in 3 zone: spatiul destinat discutiilor de afaceri, spatiul comercial de unde intreprinzatorii pot achizitiona produsele din portofoliul Amway si o sala de training.
Asadar, centrul asigura organizarea cursurilor de dezvoltare profesionala si a sesiunilor de prezentare a produselor, sustinute de consultanti Amway specializati.
Investitia Amway Romania in 2012 se ridica la 370.000 de dolari si include, pe langa inchirierea si renovarea centrului de afaceri, dotarile din noul sediu al companiei, situat in Bucuresti, pe Barbu Vacarescu, precum si o noua platforma online creata pentru eficientizarea interactiunii dintre agenti si clienti.
Prin noul centru, oficialii companiei isi doresc “sa repuna business-ul Amway pe o baza solida”, astfel ca pentru 2012 prevad o crestere de o cifra a rulajului.
„Obiectivul principal care a stat la baza investitiei strategice de 370.000 de dolari este de a oferi distribuitorilor nostri un spatiu in care pot veni cu clientii sau partenerii lor, pentru a le prezenta compania, modelul de afaceri Amway si posibilitatea de a achizitiona produsele din portofoliu”, a declarat Ioana Enache, director general Amway Romania.
Potrivit acesteia, zona cosmeticelor de lux arata semne de revenire, dupa rezultatele primului trimestru al anului. In schimb, cea de nutritie s-a mentinut pe parcursul crizei economice.
Comanda medie pe care o face un client Amway lunar este de 300 de lei, potrivit reprezentantilor com