Consiliul Judeţean Braşov vrea să contracteze un împrumut în valoare de 20 de milioane de lei pentru reabilitarea şi modernizarea drumurilor judeţene. Banii alocaţi de Guvern la începutul acestui an bugetului judeţului au fost puţini, astfel că sumele prevăzute la acest capitol, 6,5 milioane de lei, nu au ajuns nici măcar pentru „plombe“. Pe lista de investiţii care ar urma să se execute cu aceşti bani se regăsesc 11 şosele din judeţ.
Una dintre lucrările de anvergură, în valoare de 4,4 milioane de lei, vizează repararea DJ 104 B Făgăraş – Ileni – Hârseni – Sebeş, care se află într-o stare avansată de degradare şi este o alternativă ocolitoare pentru DN 1. Un alt drum important pe care CJ Braşov vrea să-l modernizeze, fiind doar pietruit şi pe multe sectoare doar de pământ, este DJ 112 C Satu Nou – Dumbrăviţa – Vlădeni pentru care costurile se ridică la 4,7 milioane de lei. Autorităţile vor să intervină anul acesta şi pe drumul ce leagă Viscriul de Buneşti, mai ales că în ultima vreme zona s-a dezvoltat din punct de vedere turistic. Pentru reabilitarea celor 7 kilometri de şosea sunt necesare însă, 5,7 milioane de lei, lucrările urmând să se finalizeze în doi ani.
Consiliul Judeţean Braşov vrea să contracteze un împrumut în valoare de 20 de milioane de lei pentru reabilitarea şi modernizarea drumurilor judeţene. Banii alocaţi de Guvern la începutul acestui an bugetului judeţului au fost puţini, astfel că sumele prevăzute la acest capitol, 6,5 milioane de lei, nu au ajuns nici măcar pentru „plombe“. Pe lista de investiţii care ar urma să se execute cu aceşti bani se regăsesc 11 şosele din judeţ.
Una dintre lucrările de anvergură, în valoare de 4,4 milioane de lei, vizează repararea DJ 104 B Făgăraş – Ileni – Hârseni – Sebeş, care se află într-o stare avansată de degradare şi este o alternativă ocolitoare pentru DN 1. Un alt drum important pe care C