Emil Boc este cel mai mediatizat candidat din campania electorală, în mediul online, fiind urmat în clasament de Gigi Becali, candidat la Primăria Bucureştiului. Cu toate acestea, actualul primar Sorin Oprescu este cel care a avut cele mai multe apariţii pozitive. Statisticile au fost realizate de serviciul Mediafax Monitorizare în perioada 11-20 mai şi a avut la baza analizarea apariţiilor celor 40 de candidaţi în cele 57.000 de surse de informare online (site-uri, Facebook, Twitter, bloguri).
Astfel, candidat la primăria Cluj, Emil Boc, a înregistrat 1604 de afişări, echivalentul a 20% din totalul tuturor candidaţilor, iar numele lui Gigi Becali a avut 919 afişări, adică 11%. Pe locul trei, numele lui Oprescu a fost afişat de 847 de ori, iar cel al lui Silviu Prigoană de 422 de ori. În ciuda scorului ridicat, ocupanţii primelor două locuri nu au fost mediatizaţi în contextul alegerilor locale, ci în diverse scandaluri, numele lui Boc fiind legat de atacurile noii puteri sau de numele preşedintelui, iar Gigi Becali a fost prezent în sursele de informare on-line din cauza procesului său referitor la schimbul de terenuri cu Ministerul Apărării Naţionale sau în contextul campionatului român de fotbal. La polul opus, despre Sorin Oprescu s-a discutat în contextul problemelor curente, cum ar fi despre Arena Naţională sau rezolvarea problemei câinilor vagabonzi, motiv pentru care este şi favorit la câştigarea unui nou mandat de primar.
În ceea ce priveşte clasamentul pe Capitală, acesta este condus de Gigi Becali (35%), fiind urmat de Sorin Oprescu (33%) şi de Silviu Prigoană (16%), candidatul independent Nicuşor Dan ocupând abia locul 4 (aproximativ 7.5%). La nivelul sectoarelor, Sulfina Barbu, cu 265 de afişări, şi Rareş Mănescu, cu 249 de afişări, sunt cei care au fost cei mai mediatizaţi în spaţiul online, aceştia fiind urmaţi de Neculai