Brand-ul Lenovo, care se află printre primele trei locuri în lume la cota de piaţă pe calculatoare personale începe să fie prezent și pe piața din România. După ce au deschis un magazin în Bucureşti, reprezentanţii filialei Lenovo România şi-au impus un plan de extindere şi în alte oraşe. Mai exact, până la finele acestui an urmează să fie inaugurate alte trei magazine în ţara noastră, una dintre locaţiile vizate fiind Braşovul. Alte oraşe luate în discuţie sunt Cluj-Napoca, Ploieşti şi Baia Mare, suprafaţa unui magazin fiind de până în 50 de metri pătraţi, scrie bzb.
Magazinele Lenovo merg pe principiul ca vizitatorii să aibă posibilitatea de a „atinge şi simţi“ cele mai reprezentative modele, dar şi ultimele noutăţi lansate de producătorul chinez.
Lenovo a avut în primul trimestru o cotă de circa 9,9% din piaţa locală de laptopuri estimată la circa 170.000 de unităţi. În anul 2005, chinezii de la Lenovo au cumpărat cu 1,25 miliarde de dolari divizia de PC-uri a IBM şi, în schimb, compania americană a achiziţionat 15% din acţiunile producătorului chinez. Ulterior, IBM şi-a vândut treptat acţiunile.
Brand-ul Lenovo, care se află printre primele trei locuri în lume la cota de piaţă pe calculatoare personale începe să fie prezent și pe piața din România. După ce au deschis un magazin în Bucureşti, reprezentanţii filialei Lenovo România şi-au impus un plan de extindere şi în alte oraşe. Mai exact, până la finele acestui an urmează să fie inaugurate alte trei magazine în ţara noastră, una dintre locaţiile vizate fiind Braşovul. Alte oraşe luate în discuţie sunt Cluj-Napoca, Ploieşti şi Baia Mare, suprafaţa unui magazin fiind de până în 50 de metri pătraţi, scrie bzb.
Magazinele Lenovo merg pe principiul ca vizitatorii să aibă posibilitatea de a „atinge şi simţi“ cele mai reprezentative modele, dar şi ultimele noutăţi lansate de producătorul chine