Ne plângem că nu avem autostrăzi, însă atunci când le avem nu circulăm pe ele. Dar asta nu e vina noastră, ci tot a statului, care nu leagă micile autostrăzi de orașe. Este cazul autostrăzii Arad - Timișoara care nu este circulată de timișoreni.
"Aşa cum e situaţia autostrăzii la ora actuală, aceasta nu prezintă interes pentru timişoreni”, a spus preşedintele PNL Timiş, Nicolae Robu, candidatul USL la Primăria Timişoarei, citat de Ziua de Vest.
„Eu voi fi încântat dacă se vor lărgi subtrecerile pe sub calea ferată şi un nou racord la autostrada Arad-Timişoara”, a mai spus Robu în urma unei vizite a ministrului Transportului în această zonă.
Şantierul pentru autostrada Arad – Timişoara a fost deschis în iulie 2009. În vara lui 2010, proiectul era finalizat doar pe o treime. Apoi s-au sistat lucrările, care au fost reluate, în forţă, sub ameninţarea rezilierii, în ianuarie 2011. Lunar, oficialii de la Ministerul Transporturilor au verificat la faţa locului starea şantierului, iar săptămânal au primit informări cu filmări din avion despre evoluţia construcţiei autostrăzii.
CNADNR a publicat în 2011 rezultatele recensământului general al circulaţiei rutiere, realizat în 2010. Surprinzător, Autostrada Soarelui este mai puţin circulată decât cel puţin alte 10 drumuri din România.
SURSA: Ziua de Vest