• Gheorghe Nichita isi promoveaza imaginea prin bannere care depasesc de doua ori numarul total al bannerelor contracandidatilor sai • "Campania opulenta dusa de domnul Nichita contrasteaza clar cu costurile la intretinere ale fiecarui iesean", considera contracandidatul dr. Tudor Ciuhodaru
Alianta pesedisto-liberala a impanzit orasul cu figurile candidatilor sai la Primarie si Consiliul Judetean. Nici un partid sau alianta nu poate practic respira din cauza numarului imens de afise cu Gheorghe Nichita si Cristian Adomnitei, care au impanzit intreg Iasul. Practic, bannerele prin care Uniunea Social Liberala (USL) dar si primarul, separat, isi fac reclama electorala, cuantifica mai mult decat dublul bannerelor tuturor celorlalte formatiuni. Reclama pro USL si pro Nichita cuantifica nu mai putin de 163 de bannere, in timp ce restul formatiunilor au primit aprobari pentru amplasarea a doar 62 de bannere. Plangerile inaintate de contracandidatii lui Gheorghe Nichita Biroului Electoral Municipal (BEM) au fost redirectionate catre municipalitate. Practic, BEM a dispus o solutie care pare aberanta, cei care vor sa-si mai monteze bannere electorale ajungand in situatia de a negocia acest lucru cu primarul.
USL si Nichita au acaparat intersectiile
Cele mai multe bannere din oras apartin PNL si PSD. Astfel, cele doua formatiuni din USL au inaintat separat, inca din luna martie, solicitari pentru amplasarea de bannere, precizand si locurile in care doreau afisarea acestora.
"PNL a depus la primarie, in 21 martie, o solicitare pentru amplasarea a 55 de bannere. A doua solicitare a venit de la PSD, pentru 50 de bannere, dupa o saptamana, in 28 martie", a precizat Sebastian Buraga, reprezentantul Primariei Iasi. Pe langa bannerele cu sigla de partid, finantate de PSD, Gheorghe Nichita isi mai face reclama electorala si din banii c